جمعه 27 مهر 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

وزیر اقتصاد در  مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع شهید سرلشگر زاهدی حضور یافت

وزیر اقتصاد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران تاکید کرد: مظلومیت مردم فلسطین برای همه جهان واضح است و حتی در جهان سرمایه داری نیز مردم این مظلومیت را فریاد می زنند.

به گزارش نقش فردا ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز(جمعه ۱۷ فروردین) در مراسم روز جهانی قدس و در جمع راهپیمایان تهران حضور یافت.

وزیر اقتصاد ضمن شرکت در این مراسم، در تشییع پیکرهای پاک‌ شهدای اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دمشق  از جمله سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی نیز شرکت کرد.

خاندوزی در گفت و گو با خبرنگار شادا در خصوص اهمیت روز قدس به خصوص در سال جدید گفت: اینکه مردم ایران این سنت  صالحه  را با حضور خود طی ۴۰ سال در یک مسأله بین المللی یعنی فلسطین به عبادات خود گره زده و این موضوع را جهانی کرده اند، یک پدیده جهانی و بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: روز قدس امسال اهمیت ویژه ای برای همه مردم به خصوص مسلمانان دارد، چرا که پیش از روز قدس امسال  و با جنایاتی که در ۶ ماه گذشته در غزه اتفاق افتاده وحدت جهانی در مساله فلسطین برانگیخته شده و حتی در جهان سرمایه داری نیز این مظلومیت فریاد زده می شود.

 

خاندوزی  در پایان تاکید کرد: اکنون با اتفاقاتی که غزه رخ داده و بعد از چهل سال که از برگزاری روز قدس می گذرد، این نهال کوچک گذشته به یک درخت تنومند یا سایه و شاخه های گسترده تبدیل شده و امیدواریم این حرکت با خبر نابودی رژیم اشغالگر قدس به یک جشن بین المللی تبدیل شود .

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا