شنبه 31 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

آخرین خبرها از حادثه گلزار شهداى كرمان/۱۰۳ کشته و ۱۸۰ مجروح

همه بیمارستان‌های کرمان فعال شده و در حالت آماده باش قرار دارند و آمبولانس‌های مناطق همجوار نیز فعال شده‌اند. مصدومان منتقل شده اند و فوتی‌ها در حال انتقال هستند.
حمله تروریستی کرمان

به گزارش نقش فردا ؛افزایش شمار شهدای انفجارهای تروریستی کرمان به ۱۰۳ شهید و ۱۴۱ مجروح

رییس اورژانس کرمان اعلام کردبا شهادت برخی دیگر از مجروحان انفجارهای تروریستی عصر امروز مسیرهای گلزار شهدا، شمارشهدا به ۱۰۳ نفر افزایش یافته است.

شمار مجروحان ۱۴۱ نفر است که تعدادی از آنان حالشان وخیم است.

مصدومان به بیمارستان‌های پیامبر اعظم، باهنر، شفا و افضلی پور انتقال یافته‌اند.

آمادگی برای انتقال مجروحان وجود دارد و اورژآنس کشور نیز هواپیمایی آماده کرده اما هنوز درخواست نیازی داده نشده؛ همهظرفیت‌ها آماده‌باش هستند

آماده‌باش تمام بیمارستان‌های کرمان رئیس اورژانس کشور: 🔹همه بیمارستان‌های کرمان فعال شده و در حالت آماده باش قرار دارند و آمبولانس‌های مناطق همجوار نیز فعال شده‌اند. 🔹مصدومان منتقل شده اند و فوتی‌ها در حال انتقال هستند.

 

نماینده جیرفت مدعی شد: چهار انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ انفجارها حمله تروریستی بوده است اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت، در خصوص عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: 🔹چهار انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدا انجام شده است. 🔹 انفجارهای صورت گرفته به واسطه بمب گذاری که یک حمله تروریستی بوده در مکان‌های مختلفی از جمله زیر پل زیرگذر منتهی به گلزار شهدا و در مسیر موکب‌ها کارگذاری و منفجر شده‌اند

 

🔺️تکذیب شهادت فرمانده ارشد سپاه در کرمان 🔹️در پی ۲ انفجار تروریستی در کرمان، برخی اکانت‌های اسرائیلی مدعی شدند در این انفجار یکی از فرماندهان ارشد سپاه کشته شده است که پیگیری نشان داد این خبر کذب بوده و هیچ کدام از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حوالی منطقه انفجار حضور نداشته‌اند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا