یکشنبه 18 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

داریوش فرضیایی به پیشواز معین رفت! + عکس

ساعاتی پیش اسماعیلی، وزیر ارشاد برای حضور معین (خواننده ایرانی) در کشور چراغ سبز خودش را نشان داد. این خبر به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و واکنش‌های زیاد را به همراه داشت.
داریوش فرضیایی

به گزارش نقش فردا؛ ساعاتی پیش اسماعیلی، وزیر ارشاد برای حضور معین (خواننده ایرانی) در کشور چراغ سبز خودش را نشان داد. این خبر به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و واکنش‌های زیاد را به همراه داشت.

اما الان میخواهیم واکنش جالب عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) را ببینیم

عمو پورنگ

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی (متولد اول مرداد ماه ۱۳۵۲محله جوادیه تهران) مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

شروع فعالیت هنری

ز سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آن‌ها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا