یکشنبه 18 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

برپایی ۴۰ عنوان کلاس آموزشی مهارت محور در فرهنگسرای گلستان

مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 در ویژه برنامه‌های تابستانی خود بیش از ۴۰ عنوان کلاس آموزشی برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌کند.‌

به گزارش نقش فردا به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و ایجاد فضایی شاد همراه با آموزش‌های مهارتی، اقدام به برگزاری مجموعه کلاس‌های آموزشی متنوعی کرده است.
این کلاس‌ها همزمان با آغاز فصل تابستان در رشته‌های مختلف هنری کار خود را آغاز کرده و در ماه‌های مرداد و شهریور نیز پذیرای علاقمندان به در رده‌های سنی مختلف خواهد بود.
کلاس‌های تابستانه این مدیریت در بیش از ۴۰ عنوان و در قالب آموزش علوم قرآنی، رایانه، زبان انگلیسی، هنرهای دستی و خلاقیتی، هنرهای تجسمی و نقاشی، موسیقی، رباتیک، فرهنگ و ادبیات به ویژه مثنوی خوانی و شاهنامه خوانی، مشاوره خانواده و … است.
فرهنگسرای گلستان، خانه فرهنگ های فرزانگان، دی، سلام، فدک و گلبرگ در تمامی روزهای هفته میزبان هنرجویان هستند.
براساس این گزارش، ثبت نام کلاس‌های آموزشی تابستانه فرهنگسرای گلستان ادامه دارد و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۴۱۲۲۴ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به واحد آموزش فرهنگسرا مراجعه کنند.
همچنین برای اطلاع از دوره‌های جدید آموزشی می‌توانند به کانال این مرکز در نرم افزار بله به آدرس edugolestan@، در نرم افزار ایتا به آدرس golestan_farhangsara@ و نرم‌افزار اینستاگرام به آدرس golestan_farhangsara مراجعه کنند.
فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا