دوشنبه 26 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

دیدار معاون رسانه‌ای وزیر فرهنگ با چهره برجسته روزنامه‌نگاری

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با همراهیِ مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به دیدار دکتر محمدمهدی فرقانی، روزنامه‌نگار پیشکسوت و استاد برجسته ارتباطات و روزنامه‌نگاری رفت.

به‌گزارش نقش فردا به نقل از  ایرنا از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدمهدی فرقانی در این دیدار که در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت، با ابراز خرسندی از این دیدار، به بیان خاطراتی از دوران مسئولیت خود در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و نیز تجربه‌های دانشگاهی و فعالیت‌های روزنامه‌نگاری خود پرداخت.

فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با اشاره به آثار پرشمار علمی و تخصصیِ این استادِ مولف که سالیان درازی از عمر خود را صرفِ آموزشِ دانشجویان و علاقمندان حوزه روزنامه‌نگاری کرده است، سلامتی و توفیق الهی را برای این استاد عرصه ارتباطات و روزنامه‌نگاری خواستار شد.

دکتر محمد آقاسی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و دکتر مهدخت بروجردی، همسر استاد فرقانی که خود از روزنامه‌نگاران و اساتید پیشکسوت دانشگاهی هستند نیز در این دیدار یک‌ ساعته حضور داشتند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا