دوشنبه 26 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

پیام تبریک مشاور ‌شهردار تهران به مناسبت قهرمانی دختران تکواندوکار ایران

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در پیامی  پیروزی مقتدرانه ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده دو نماینده ورزشکار ایرانی در رشته تکواندو را  د ر رقابت های المپیک 2024 تبریک گفت.

به گزارش نقش فردا روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران؛ مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در پیامی ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه دختران ورزشکار ایرانی در رشته تکواندو رقابت‌های المپیک 2024 در پیامی تصریح کرد: هر پیروزی ، هر تلاش و هر مسابقه نه فقط برای قهرمانان حاضر در صحنه بلکه برای تمام دختران ایران زمین، امید بخش، انگیزه آفرین و الهام بخش است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«حضور غرور آفرین و پیروزی شیرین مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی برای همه ملت ایران به‌ویژه  زنان ايرانی شوق‎آفرین و فرصت مغتنمی است که به نمایندگی از دیگر دختران و زنان این کشور شایستگی‌های بانوی مسلمان ایرانی را در عرصه جهانی به ظهور رسانند.

قدرت عاملیت و حضور موثر زنانه و خارج شدن از انفعال و روزمرگی، اصل تحول و حرکت رو به تعالی است که انگیزه و توان آن در دختران و زنان کشورمان موج می زند.هر پیروزی ، هر تلاش و هر مسابقه نه فقط برای قهرمانان حاضر در صحنه بلکه برای تمام دختران ایران زمین ، امیدبخش، انگیزه آفرین و الهام بخش است.

ضمن تبریک به این دو نماینده شایسته ورزش کشورمان و آرزوی توفیق روزافزون برای همه زنان و دختران سرزمینمان، ایمان داریم آینده ایران اسلامی بسیار روشن است چون این دختران و زنان پیشران تحولات آینده‌اند.

 

۱۹ مردادماه ۱۴۰۳

مریم اردبیلی

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا