دوشنبه 26 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

خاطرات یک سفر شیرین از زبان نوجوانان

نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان، با خوانش دو اثر"پادشاهان پیاده و "ازدحام بوسه" در کتابخانه های منطقه ۸ برگزار می شود.

به گزارش نقش فردا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «این سفر توفیر داره» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود.

در این نشست، جمعی از نوجوانان کتابخوان منطقه 8 به ویژه اعضای باشگاه کتابخوانی این فرهنگسرا گردهم آمده و با هدف خوانش خاطرات سفر راه پیمایی اربعین به نقد و بررسی ۲ کتاب «ازدحام بوسه» نوشته نرگس مقصودی و «پادشاهان پیاده»، نوشته بهزاد دانشگر و محمد علی جعفری می‌پردازند. کتاب «پادشاهان پیاده» منتشر شده توسط انتشارات عهد مانا، خرده روایت‌هایی از زیارت اربعین و عرض ارادتی است به ساحت سرور آزادگان جهان، امام حسین‌ علیهم‌االسلام و تلاش دارد برای بازنمایی ارادت زائرانش در اجتماع بزرگ پیاده روی اربعین.

براساس این گزارش، نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در قالب دو نشست برگزار می‌شود؛ اولین جلسه روز سه شنبه 6 شهریور ماه از ساعت 15:30 با محوریت کتاب «ازدحام بوسه» در کتابخانه گلستان و نشست دوم روز چهارشنبه 7 شهریور از ساعت ۱۶ با محوریت کتاب «پادشاهان تنهایی» در کتابخانه فرزانگان برگزار می‌شود.

ورود برای عموم علاقمندان به ویژه نوجوانان کتابخوان آزاد است. در حاشیه این برنامه نیز نمایشگاه کتاب با موضوع سفرنامه، خاطرات سفر راه پیمایی اربعین و…برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان جنب پارک فدک واقع شده است.

شماره تماس: 77827730

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا