به گزارش نقش فردا به نقل از بانک مسکن- هیبنا، مدیران ارشد بانک مسکن همزمان با هفته دولت با هدف شفافسازی خدمات و صیانت از حقوق شهروندی، آماده پاسخگویی مستقیم به سوالات و پیشنهادهای مردم در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن از طریق شماره تماس ۶١٠٨٨-٠٢١ هستند.
پاسخگویی مدیران ارشد بانک مسکن به تماسهای مردمی به مدت ۶ روز کاری از روز شنبه سوم شهریور تا روز یکشنبه یازدهم این ماه و از ساعت ٩ تا ١١ ادامه دارد و مردم ضمن تماس با واحد ارتباطات مردمی، از طریق فهرست مربوطه، امکان گفت وگوی مستقیم با مدیران ارشد بانک مسکن را دارند.
با توجه به برنامهریزی صورت گرفته، مردم میتوانند روز شنبه سوم شهریور با موضوع بانکداری الکترونیک، دوشنبه پنجم شهریور تسهیلات، سهشنبه ششم شهریور خدمات بانکی و روزهای شنبه و یکشنبه دهم و یازدهم شهریور در زمینه بخشنامهها ، مسائل حقوقی و وصول مطالبات، سوالات خود را مطرح کنند.
چرا «رفع گام به گام» فیلترینگ بیمعنی است؟