جمعه 27 مهر 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن «هفته دفاع مقدس» 

معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت  ملی پست در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش نقش فردا به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ متن پیام محمود لیائی به شرح زیر است:

پیر ما گفت شهادت هنر مردان است /  عقل نامرد در این دایره سرگردان است

پیر ما گفت که مردان الهی مردند/ که به دنبال رفیق ازلی می‌گردند

 

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن «هفته دفاع مقدس»

دفاع مقدس برهه‌ای مهم و برجسته از تاریخ ایران است که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر جوانب مختلف و معنادار آن مقطع اساسی و عوامل پیروزی ملت در جنگ تحمیلی به نسل‌های پی در پی جوان شناسانده شود، کارهای بزرگ کشور به پیش خواهد رفت.
عظمت دفاع مقدس و دستاوردهای ایستادن ملت ایران بر سکوی پیروزی آن رویارویی دشوار، حفظ تمامیت ارضی و آشکار شدن توانایی و ظرفیت عظیم ملت ایران بر جهانیان بر کسی پوشیده نیست.حماسه ای که برکات و دستاورد‌های بی‌نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
بی تردید جهاد و شهادت مردان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را مستحکم کرده است. مردان بزرگی که با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل آمدند و ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را در عرصه های مختلف متاثر از خون پاک آنان می دانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خصوصا شهدای والامقام شبکه پستی کشور، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم کارکنان، ایثارگران، جانبازان وآزادگان شرکت ملی پست و طلایه‌داران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و فعالان حوزه‌های مختلف تبیین و روایتگری جنگ تحمیلی تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا