یکشنبه 18 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

چهره عجیب بهنوش بختیاری همه را متعجب کرد! + عکس

تغییر چهره عجیب بهنوش بختیاری پس از دوری از تلویزیون برای کاربران سوال برانگیز شد.
تغییر چهره بهنوش بختیاری
به گزارش نقش فردا؛ بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها از حرفه خود فاصله گرفته و در فضای مجازی و صفحه خود مشغول فعالیت است، تغییر چهره عجیب او سوژه کاربران فضای مجازی شد. در این تصاویر او لاغرتر از قبل دیده شده است.
بهنوش بختیاری

ماجرای ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال ۸۷ با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه‌ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.

 

محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردان‌های کشورمان است که هیچ علاقه‌ای به انتشار تصویر خود در شبکه‌های اجتماعی ندارد. او در آثاری همچون سریال‌های ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین طی یک مراسم ساده زندگی مشترک خود را آغاز کردند. خانم بازیگر بار‌ها در مصاحبه‌های خود گفته است:

مهریه من ۱۴ سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به آرایشگاه راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری سال ۹۴ به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شده و جایزه خود را در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی دریافت کرد. او در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا