دوشنبه 26 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

وضعیت بازار سهام بحرانی شد/ بورس بازان سالن معاملات را ترک کردند!

با افزایش احتمال درگیری نظامی میان ایران و اسرائیل، بورس تهران برای دومین روز معاملاتی متوالی ریزش سنگینی را پشت سر گذاشت.
بورس تهران

به گزارش نقش فردا– الهام جوادی؛ شاخص کل بازار بورس امروز یک ساعت بعد از بازگشایی با ریزش ۲۷۸۱۹ واحدی  به عدد ۲,۰۳۹,۲۵۳ رسید.

همچنین شاخص هم وزن نیز با کاهش ۱۱۳۷۱ واحد به عدد ۶۴۶,۳۷۶ رسید. از نمادهای تأثیر گذار در ریزش بازار می‌توان به نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شتران و خودرو اشاره کرد.

خروج معامله گران از سالن معاملات بورس تهران!

وضعیت بحرانی روز‌های اخیر بازار سرمایه با وجود دستور فوری محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور درروز چهارشنبه مبنی بر تزریق منابع مالی از صندوق توسعه ملی و با وجود ارزانی کم سابقه اکثر سهام بازار، امروز هم تکرار، اما با رویدادی جالب همراه شد!

براساس این گزارش، شاخص بورس در حالی با ریزش دوباره ۵۵ هزار واحدی در آستانه سقوط به کانال ۱.۹ میلیون واحدی قرار گرفته و ۹۸ درصد سهام با افت قیمت مواجه بودند که انتقادات فعالان بازار سرمایه از اوضاع فعلی و عدم تصمیم مسئولان سازمان بورس به اوج رسید، اما اتفاقی در تغییر شرایط رخ نداد تا اینکه معامله گران مستقر در تالار بورس تهران واقع در سعادت آباد در اقدامی جالب و به نشانه اعتراض به وضعیت فعلی، سیستم‌ها را خاموش و از محل معاملات خارج شدند!

گزارش بورس امروز شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳

 در پایان معاملات روز شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۶۱ هزار و ۷۰۵ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۶ هزار و ۶۶۶ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش ۱۹ هزار و ۸۸۸ واحدی در رقم ۶۳۷ هزار و ۸۵۹ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس ۵۹۶ واحد افت کرد به رقم ۲۰ هزار و ۷۴۳ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۴ هزار و ۸۷۱ واحد به سطح ۱۰۹ هزار و ۹۶۷ واحد رسید.

 

 

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا