جمعه 30 شهریور 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

حراج بزرگ سایپا ؛خریداران خودرو عجله کنند

گروه خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا برای ۴ محصول پرفروش خبر داد.
قیمت سایپا

Screenshot 2023-10-02 at 08-19-30 سامانه فروش خودرو سایپا گروه خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام بدون قرعه کشی برای ۴ محصول پرفروش خبر داد. در ادامه شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا در مهر ماه ۱۴۰۲ را بخوانید؛

شرایط ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲​

سایت ثبت نام سایپا درحال حاضر با فروش بدون قرعه کشی خودروهای پراید وانت ۱۵۱، وانت پادرا، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز به‌روز شده است. وانت پراید در طرح پیش فروش و مابقی محصولات در قالب طرح فروش فوری سایپا ۱۴۰۲ عرضه شده است.

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه مهر ۱۴۰۲ از ۴ مهر آغاز شده است و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

لینک ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی​ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

نکات مهم ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

۱- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های (شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و …) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

۲-دراین بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا