شنبه 28 مهر 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

خوانش اولین کتاب یک نویسنده نوقلم
معرفی و بررسی کتاب «قلب من برای تو» در فرهنگسرای گلستان

نشست معرفی و بررسی کتاب «قلب من برای تو» اثری از سارا سامنی در کتابخانه گلستان فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش نقش فردا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، کتابخانه گلستان با همکاری و مشارکت کانون «گلستان کتاب» فرهنگسرای گلستان، نشست معرفی و بررسی کتاب «قلب من برای تو» نوشته سارا سامنی را برگزار می‌کند.
کتاب «قلب من برای تو»، روایت سرگذشت پسری روستایی به نام محمدعلی است که با پدر و مادرش در روستایی در نزدیکی شهر بوشهر زندگی می‌کند. در خلال داستان، او با دوستش یاسر به سمت جنگل و کوه به قصد تفریح می‌روند که با دختری به نام گل‌پری دختر خان دهکده، آشنا می‌شود؛ محمدعلی با گل پری به تهران فرار کرده، با هم ازدواج می‌کنند و با مشکلات بی‌حدی روبه رو می‌شوند.
سارا سامنی از اعضای فعال کانون «گلستان کتاب» کتابخانه گلستان است و دارای چندین داستان کوتاه در مجموعه‌هایی از جمله «بوی عیدی»، «خیالات کاغذی»، «ریسمان خیال»، «قصه‌های شهر دل»، «گمگشته نهانی» است.
کتاب «قلب من برای تو» اولین کتاب اوست که توسط انتشارات اوستای پارسیان به چاپ رسیده است.
در این نشست معرفی و بررسی، عاطفه سهرابی و مجتبی طیاری آشتیانی به عنوان کارشناس حضور دارند و نویسنده اثر به معرفی کتاب خود می‌پردازد.
براساس این گزارش، نشست معرفی و بررسی کتاب «قلب من برای تو» روز دوشنبه 30 مهرماه از ساعت: 16:30 در کتابخانه گلستان برگزار می‌شود.
کتابخانه گلستان واقع در فرهنگسرای گلستان به آدرس نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان است.تلفن تماس: 77827730

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا