عوامل کلیدی این رشد شامل توسعه کانالهای توزیع رسمی، افزایش اعتماد مشتریان به اصالت و ضمانت قطعات و گرایش بیشتر به خرید از شبکههای مجاز ایساکو به جای بازار غیررسمی بوده است.
همچنین، ارتقای فرهنگ نگهداری پیشگیرانه و استقبال بیشتر مشتریان از سرویسهای دورهای خودروها در این زمینه موثر بودهاند.
دستیابی به این رکورد، حاصل تمرکز بر ثبات زنجیره تامین، گسترش شبکه توزیع، عرضه منظم کالا و بهبود کیفیت خدمات و قطعات بوده است. همکاری موثر با نمایندگان مجاز ایساکو و اجرای راهبردهای جدید مدیریتی در گروه صنعتی ایرانخودرو نیز در این مساله نقش داشتهاند.
با تلاش کارکنان مجموعه ایساکو و راهبری تیم مدیریت گروه صنعتی ایرانخودرو، این روند مثبت در ماههای آینده نیز تداوم خواهد یافت.
رویکردهای ایرانخودرو در بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و تقویت شبکههای توزیع با هدف افزایش رضایت مشتریان، زمینهساز این دستاورد بوده است.
اجرای قانون سگ گردانی اقتدار قانون و نظام را میشکند