شنبه 6 مرداد 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

خرید خودرو از دم قسط + تحویل ۳۰ روزه

این طرح فروش فوری خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ دی آغاز و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
مالیات خودرو

به گزارش نقش فردا به نقل از تیتر خوان بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

در این طرح ثبت‌نام خودرو هر نفر مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه وانت است و خودرو حداکثر سی روز پس از واریز وجه و تکمیل و تایید مدارک تحویل می‌شود.

اقساط این طرح فروش ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه قابل انتخاب است و در این طرح، چک‌های اقساط به سه صورت ماهانه، دو ماهه یکبار و سه ماهه اخذ می‌شود. ثبت‌نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http: //Bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است.

مشتریانی که اقساط خود را به صورت ماهانه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه ۲۷۴ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۶ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

خریدارانی که اقساط خود را به صورت چک‌های دو ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۵ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۷ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

متقاضیانی که اقساط خود را به صورت چک‌های سه ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۶ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۸ میلیون و در روش ۳۶ ماهه ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

شرایط فروش بدون ضامن نیز به شرح جداول زیر اعلام شده و برای فروش لیزینگی بدون ضامن ثبت نام خودرو فقط از طریق نمایندگی و از درگاه ارتباطی نمایندگان شرکت بهمن لیزینگ BPMS) ) قابل انجام است.

فروش فوری خودرو

بیشتر بخوانید

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا