شنبه 6 مرداد 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

آیا پوشش ژیلا صادقی انتخاباتی بود؟

آنچه باعث شد حضور ژیلا صادقی خبرساز شود، پوشش متفاوت او نسبت به استاندارد‌های تلویزیون تا پیش از آن بود. صادقی که به‌واسطه انتخاب یک لباس دو رنگ، به‌نظر می‌رسید با کت و دامن در مقابل دوربین حاضر شده است
به گزارش نقش فردا؛ از هر زاویه‌ای که می‌خواستیم حواشی هفته گذشته را مرور کنیم، نام «ژیلا صادقی» قابل نادیده گرفتن نبود. مجری باسابقه‌ای که از سال‌های دور، همواره کیفیت حضورش دربرابر دوربین با حاشیه همراه بوده و حتی در مقطعی نامش به فهرست چهره‌های ممنوع‌التصویر در تلویزیون هم راه یافت.
در فرآیند تلاش مدیران تلویزیون برای بهره‌مندی از ظرفیت چهره‌های سابق سیما، این هفته ژیلا صادقی هم در قاب برنامه صبحگاهی شبکه سه حاضر شد تا باردیگر علی فروغی به‌عنوان یکی از جنجالی‌ترین مدیران شبکه‌های سیما، جنجالی تازه را برای صداوسیما رقم زده باشد.

آنچه باعث شد حضور ژیلا صادقی خبرساز شود، پوشش متفاوت او نسبت به استاندارد‌های تلویزیون تا پیش از آن بود. صادقی که به‌واسطه انتخاب یک لباس دو رنگ، به‌نظر می‌رسید با کت و دامن در مقابل دوربین حاضر شده است، شال رنگی هم به سر کرده بود تا در مجموع استاندارد پوشش مجریان تلویزیون در تمام سال‌های گذشته را به چالش بکشد.
واکنش گسترده در فضای مجازی به این پوشش، ناظر به یک کلیدواژه بود و آن اینکه، در نزدیکی انتخابات، باردیگر سیاست‌های تلویزیون با هدف جذب حداکثری، تلطیف شده است و برخی کاربران این رویکرد را چیزی شبیه به فریب مخاطب دانستند.

در واکنش به این حواشی، اما صادقی موضعی متفاوت گرفت و در فضای مجازی نوشت: «من سالهاست متفاوت اجرا کردم، متفاوت پوشیدم، متفاوت رفتار کردم و همیشه مورد اعتراض مدیران قرار می‌گرفتم تا جایی که ممنوع التصویر زمانی هم می‌شدم. درست و استاندارد لباس پوشیدن و شیک و خوش رنگ و لعاب انتخاب کردن لباس مجری نه از نظر من که از نظر کارشناسان رسانه یعنی احترام به مخاطب و این نکته برای من حائز اهمیت است.» او در عین حال تأکید کرده است: «لباسی که در پست شما رؤیت می‌شود کت و دامن نیست، یک مانتوی ساده است که رنگ بالا تنه متفاوت است. قصه چیز دیگری است…»

منبع: فرارو

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا