شنبه 6 مرداد 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

مدرک تحصیلی علی اکبر رائفی پور جعلی است؟ + سند

انتشار تصویری از یک مدرک تحصیلی منتسب به علی اکبر رائفی پور جنجال برانگیز شده است. پیش‌تر گفته شده بود وی مدرک کارشناسی حسابداری دارد، اما نام دانشگاه محل تحصیل او عنوان نشده بود.
دردسر علی اکبر رائفی‌پور در عربستان
به گزارش نقش فردا؛ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، وبسایت خبری «چند ثانیه» با انتشار تصویر مدرک تحصیلی منتسب به علی اکبر رائفی پور نوشت:

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد.

نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس “توسعه اقتصادی” و “پول و ارز بانکداری” وی هر دو ۱۳ شده است!

افشای مدرک تحصیلی علی اکبر رائفی پور جنجالی شد+ عکس

پس از ابراز تردید طرفداران علی اکبر رائفی پور نسبت به صحت تصویر منتشر شده، وبسایت «اکو نیوز»، خبرگزاری اقتصادی ایران در اینباره نوشت:

اطلاعات منتشر شده از سامانه ثنای رائفی پور که چندماه پیش به طور علنی برای اکثر افرادی که در قوه قضایه پرونده داشتند (شاکی یا متشاکی) بیرون آمد نشان می‌دهد، مدرک کارشناسی حسابداری رائفی پور در دانشگاه پیام نور شاهرود درست و اصل است.

افشای مدرک تحصیلی علی اکبر رائفی پور جنجالی شد+ عکس

شماره ملی علی اکبر رائفی پور با چهارشماره آخر (۸۰۵۱) دقیقا با شماره ملی وی در ثنا تطبیق دارد. تاریخ تولد اول فروردین ۱۳۶۴ نیز دقیقا همان است که در ثنای این فرد وجود دارد. نام پدر و تاریخ پایان مدرک کارشناسی حسابداری وی نیز با مستندات سخنرانی رائفی در سال ۸۹ و در صفحات شخصی رائفی پور و موسسه‌اش تطبیق دارد.

نتیجه گیری: مدرک کارشناسی حسابداری رائفی پور در دانشگاه پیام نور شاهرود با معدل ۱۵، دقیق و اصلی است.

منبع: روزیاتو

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا