شنبه 6 مرداد 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

غول فناوری شیائومی از خودروی الکتریکی خود رونمایی کرد

شیائومی چینی که به خاطر گوشی های هوشمند و محصولات تکنولوژی خود شناخته شده است، وارد بازار خودروهای برقی نیز شده است. این برند به صورت رسمی مدل سدان جدید خود SU7 را معرفی کرد.

به گزارش نقش فردا؛ الهام جوادی؛ غول فناوری چینی شیائومی به طور رسمی پا به صنعت خودروسازی گذاشته است. این برند از خودروی سدان برقی SU7 (Speed ​​Ultra) خود که مدت ها در مورد آن صحبت می شد رونمایی کرد.

لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی در مراسم معرفی این خودرو اظهار داشت که در طول 15 تا 20 سال آینده آنها یکی از 5 شرکت بزرگ خودروسازی در جهان خواهند بود.

نسخه V8 این خودروی الکتریکی که با 3 دستگاه مختلف به نام های V6، V6S و V8 عرضه می شود، در سال 2025 تولید خواهد شد.

همچنینی مدل V6 گشتاور 400 نیوتن متر و مدل V6S 500 نیوتن متر گشتاور تولید خواهند کرد.

شیائومی با همکاری برند غول پیکر چینی CATL  از یک باتری یکپارچه ولتاژ بالا 800 ولت با بازده حجمی 77.8 درصد در این مدل استفاده می کند.

این خودرو با باتری 150 کیلووات ساعتی خود وعده مسافت 1200 کیلومتر را می دهد و همچنین مدل باتری 132 کیلووات ساعتی مسافت 1000 کیلومتری را طی می کند.

در فضای داخلی خودرو، لمس های تکنولوژیکی نیز جلب توجه می کند. صفحه نمایش 16.1 اینچی چند رسانه ای تصاویر با کیفیت 3K را ارائه می دهد. همچنین دارای یک نمایشگر بزرگ 56 اینچی هدآپ است که بر روی شیشه جلو قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا