دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

کشف انبار احتکار لاستیک خودرو در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۵ هزار حلقه لاستیک خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
لیست لاستیک

به گزارش نقش فردا به نقل از اقتصادنیوز، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با  تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل احتکار کالا در محدوده شهرری شدند.​

وی افزود: با توجه به کمبود لاستیک با نرخ دولتی در بازار باعث شده بسیاری از خریداران لاستیک دولتی با مشکل مواجه شوند و قیمت لاستیک در بازار غیر رسمی با قیمت‌های بسیار بالایی عرضه می شود. از این رو بسیاری از دلالان و سودجویان جهت منفعت خود اقدام به احتکار و ایجاد اخلال در این حوزه شده که در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری لاستیک‌های دولتی در انباری در شهرری احتکار و دپو شده است.

افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی بوده که  در آن مقادیری انواع لاستیک سواری سبک، نیمه سنگین و سنگین در محل دپو و این کالاها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل بیش از 5 هزار حلقه انواع لاستیک سواری سبک، نیمه سنگین و سنگین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا