یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

توبه امیر تتلو کارساز می شود؟

سومین جلسه و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات جنجالی ترین خواننده ایرانی امیر تتلو دوشنبه گذشته برگزار شد.

به گزارش نقش فردا – الهام جوادی؛ محاکمه امیر حسین مقصودلو که از اسفند سال گذشته به اتهام تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دایر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان به ارتکاب جرائم منافی عفت، مصرف مواد‌مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران و فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران آغاز شده بود، با برگزاری سومین جلسه پایان یافت.

امیر تتلو در این جلسه با دفاع از خود در برابر اتهامات وارده به اشتباهات خود اقرار کرده و بابت آنها عذرخواهی کرد.

امیر تتلو آزاد می شود؟

امیر تتلو یک خواننده از نسل جوان است که در ایران مخاطبان و طرفداران زیادی دارد، با توجه به محبوبیت بالای این خواننده همگی نگران نتیجه و رای دادگاه هستند. طرفداران او انتظار آزادی اش را دارند و برایش دعا می کنند و عده ای هم بر این باورند که او باید مجازات شود. الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع امیرتتلو در مصاحبه ای که با روزنامه همشهری داشته از روند رسیدگی به پرونده موکلش صحبت کرده است.

رحیمی فرد در جریان این مصاحبه عنوان کرد که موکلم از زمانی که در زندان است قرآن می‌خواند؛ حتی نهج‌البلاغه را مطالعه کرده و در جریان دفاعیاتش به آیات قرآن و فرمایشات امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه استناد می‌کرد.

نحوه دفاعیاتش و مواردی که مطرح می‌کرد، نشان می‌داد که هم قرآن خوانده و هم نهج‌البلاغه را مطالعه کرده است. او حتی در برخی از موارد، از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها جلسات محاکمه به نمایش درآمده بود، الگو گرفته و در جلسه دوم تلاش کرده بود دفاع مناسبی در برابر اتهاماتش بیان کند.

او سعی می‌کند بیشتر اوقاتش را در زندان به خواندن قرآن و نهج‌البلاغه، تماشای تلویزیون و کار‌های هنری خودش ازجمله نوشتن شعر و موسیقی بپردازد.

موکلم به‌گفته خودش تمام ماه رمضان را روزه گرفت. او علاقه زیادی به برنامه محفل که در شب‌های ماه رمضان پخش می‌شد، داشت و پای این برنامه می‌نشست. البته سریال‌های دیگری هم تماشا می‌کند که حتی به برخی از آن‌ها نقد هم دارد. او به مناسبت ۱۳ رجب، سالروز تولد امیرالمومنین (ع) هم شعری سروده و قصد دارد درصورت آزادی آن را اجرا کند.

حال باید دید که توبه امیر حسین مقصودلو و بازگشت او به سوی حقیقت تاثیری در تخفیف حکم او دارد؟ آیا امیر تتلو آزاد می شود؟

 

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا