شنبه 6 مرداد 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

تغییر چهره باورنکردنی ریحانا با موهای بلوند + عکس

ریحانا که در فهرست فوربس از ثروتمندترین زنان ایالات متحده آمریکا است برای افزایش ثروت خود به دنبال گسترش نام تجاری اش است.

به گزارش نقش فردا؛ الهام جوادی– ریحانا خواننده مشهور باربادوسی با موفقیت هایش در عرصه موسیقی و دنیای تجارت نامی برای خود دست و پا کرده است. ریحانا که صاحب یک برند لباس و یک برند زیبایی است این روزها در حال گسترش برند خود می باشد.

این خواننده که به تازگی با تغییر چهره خود همه را متعجب کرده است، در حال آماده سازی برای راه اندازی یک برند مراقبت از مو به نام فنتی هیر است.

این خواننده 36 ساله در اکانت اینستاگرام خود از برند جدید خود خبر داد و ابراز داشت که بسیار هیجان زده است. برند جدید ریحانا شامل محصولات مراقبتی و تقویتی مو می باشد. ریحانا تغییر رنگ موهایش به بلوند را پیش از راه اندازی برند خود انجام داده است.

ثروت افسانه ای ریحانا

برند زیبایی فنتی بیوتی ریحانا با درآمد 1.4 میلیارد دلاری  او را در رتبه بیست و سوم فهرست ثروتمندترین زنان جهان قرار داده است.

این خواننده دو فرزند به نام‌های رزا و ریوت دارد، بیشتر ثروت خود را مدیون برند زیبایی خود است.

این ستاره موسیقی بیش از 250 میلیون آلبوم فروخته است و برنده 9 جایزه گرمی می باشد.

ریحانا برای اولین بار پس از سال ها درعروسی  پسر موکش آمبانی میلیاردر هندی به روی صحنه رفت. شنیده ها حاکی از آن است که ریحانا برای این حضور در این مراسم حدود 8 تا 9 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

 

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا