یکشنبه 20 مهر 1404

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران:ارایه آموزش ها به بهره برداران موجب کاهش شکایات شهروندان شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه با آموزش به بهره‌برداران، شکایات مردمی نیز در میادین و بازارها کاهش داشته است گفت: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله این آموزش هاست.
به گزارش نقش فردا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با هدف بهبود شرایط خدمت رسانی به شهروندان جلسه مدیر عامل سازمان مدیریت میادین با مدیران میدان‌های میوه و تره بار برگزار شد.
ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در این جلسه با تاکید بر توجه به عرضه محصولات با کیفیت و داشتن رفتار مناسب با شهروندان اظهار کرد: جلب رضایت شهروندان و خدمت رسانی بهتر از جمله موضوعات مهم و مورد تاکید ماست که باید بهره برداران به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مراجعان، باید میادین و بازارهای میوه و تره بار را توسعه دهیم.

کاهش شکایات میادین میوه و تره بار

فصاحت با تاکید بر اینکه با آموزش به بهره برداران، شکایات مردمی نیز در میادین و بازارها کاهش داشته است تصریح کرد: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله این آموزش هاست.
وی درباره زنجیره تامین گفت: این موضوع جز برنامه های تحولی در سازمان مدیریت میادین است که ما در این حوزه به تکامل رسیده ایم.
فصاحت ادامه داد: شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران با دفاع از اساس‌نامه، ما را در تکمیل زنجیره تامین حمایت کردند.
گفتنی است، مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را با هدف جلب رضایت شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنها ارایه کردند.
در پایان نیز مدیرعامل سازمان از خدمات برخی مدیران و معاونان آنها از میادین میوه و تره بار تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا