شنبه 28 مهر 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

تلاش برای افزایش بهره وری سازمان با جذب نیروهای متخصص

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با جذب نیروهای متخصص مورد نیاز برای سازمان؛ بهره وری را در این مجموعه افزایش دهیم.
به گزارش نقش فردا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده همزمان با حلول ماه ربیع الاول ضمن دیدار با تمامی کارکنان سازمان و تبریک این ماه با آنها به گفت و گو پرداخت و از کارمندان نمونه این مجموعه تقدیر کرد.
وی با تاکید بر اینکه قدرشناسی از کار کنان امر مهم و مقدسی است که باید همیشه مورد توجه مدیران قرار گیرد، افزود: این رویکرد باعث می شود تا کارکنانی که در طول یک سال تلاش موثری را در پیشبرد اهداف سازمانی انجام داده اند، انگیزه بیشتری برای همراهی با مجموعه داشته باشند.مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به گستردگی فعالیت های سازمان، میادین و بازارهای زیر مجموعه؛ در صدد تامین نیروهای انسانی موثر هستیم تا قدری از فشار کار بر کارکنانی که در حال حاضر پابه پای برنامه های سازمان حرکت می کنند، کاهش دهیم.
وی با اشاره به اینکه جنس کار در سازمان مدیریت میادین سخت است، ادامه داد: امیدواریم در آینده سازمان با تامین نیروی کار مورد نیاز به سمتی پیش برود تا شاهد افزایش بهره وری در این مجموعه باشیم.
بختیاری زاده با بیان اینکه پیش نیاز رسیدن به اهداف در یک سازمان وجود نیروی انسانی کارآمد است، یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شاهد تلاش نیروهای کارآمد به صورت شبانه روزی هستیم که در برخی از موارد برای پیشبرد اهداف سازمانی ساعات بیشتری را در این مجموعه فعالیت می کنند.
وی در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم سازمانی پویا داشته باشیم باید از نیروهای انسانی متخصص بهره مند شویم تا با الگو گرفتن از تجارب گذشته شاهد بروز و ظهور ایده هایی نو در پیشبرد اهداف سازمانی شویم.
بر اساس این گزارش سعید طباخی معاون اداری و مالی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گزارشی از فعالیت های سازمان در جهت جذب نیروی انسانی و تبدیل وضعیت کارکنان ارائه کرد.
همچنین از سوی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آقایان ایمان غیاثوند مدیر میدان میوه و تره بار جلال، بهزاد عبدالمحمد کارشناس معاونت بازرگانی، رضا وکیلپور کارشناس مسئول معاون طرح، توسعه و فنی، علی نادری کارشناس مسئول امور اجتماعی و فرهنگی، شهرام آرزو مند، معاون مدیر حقوقی، سجاد دهقان معاون حراست، مهدی نیک نهاد کارشناس مسئول بازرسی و املاک، محمد عالی رئیس اداره حقوقی میدان مرکزی و خانم ها منیره غفوری کارشناس مسئول روابط عمومی، فاطمه باقری مدیر پژوهش و برنامه ریزی و مریم هاشمی رئیس اداره کمیسیون معاملات سازمان به عنوان کارمندان نمونه تقدیر شد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا