جمعه 27 مهر 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

مسیر خوب برای تیم نوجوانان ایران

تیم نوجوانان ایران در مراحل حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال، مسیر خوبی دارند و امیدوار، به ثبت یک معجزه هستند.
تیم فوتبال نوجوانان ایران

نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی، با صدرنشین گروه A یعنی مراکش بازی می‌کنند. گروه A بخاطر حضور اندونزی میزبان، ضعیف‌ترین گروه مسابقات بود. مراکش در این گروه اندونزی و پاناما را برد و مقابل اکوادور شکست خورد. ژاپن، ازبکستان و ونزوئلا دیگر تیم‌های سوم جام به ترتیب باید با اسپانیا، انگلیس و آرژانتین بازی کنند.

ایران در صورت پیروزی مقابل مراکش هم، مرحله بعد باید با برنده بازی مالی و مکزیک روبرو شود. مکزیک در گروه F، فقط با ۴ امتیاز صعود کرد، اما مالی ۶ امتیازی، می‌تواند حریف سرسختی برای نوجوانان ایران باشد. با این حال هر دو تیم، در مقایسه با مدعیان اصلی جام، شکست ناپذیر نیستند. فرانسه، انگلیس، برزیل، آرژانتین، اسپانیا و آلمان، دیگر تیم‌هایی هستند که احتمالا به مرحله یک چهارم نهایی می‌رسند و بازی با برنده مکزیک و مالی، قرعه بهتری نسبت به این تیم‌ها محسوب می‌شود. در مرحله نیمه نهایی هم احتمالا، انگلیس یا فرانسه منتظر ایران خواهند بود.

پیروزی مقابل مراکش و پس از آن برنده بازی مالی و مکزیک، کار راحتی برای نوجوانان ایران نیست، اما این مسیر، آن‌ها را به ثبت یک معجزه بزرگ و رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جهان امیدوار می‌کند. اتفاقی بزرگ، برای تیمی که مسابقات را با شگفتی‌سازی مقابل برزیل آغاز کرد و حالا می‌تواند شگفتی‌ساز جام لقب بگیرد.

 

منبع: فوتبال 360

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا