جمعه 27 مهر 1403

اخبار برگزیده

اخبار مهم

یادداشت

واکنش همسر ساسی مانکن به انتقاد‌ها درباره موزیک جدید همسرش!

 چندروزی است که موزیک ویدئو جدید ساسان حیدری معروف به «ساسی مانکن»، به دلیل داشتن محتوای ۱۸+ و هدف‌گیری کودکان و نوجوانان، مورد انتقاد بخش زیادی از مردم و رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
همسر ساسی مانکن
به گزارش نقش فردا؛ یکی از سؤالاتی که مخاطبان در فضای مجازی از این خواننده مبتذل پرسیده‌اند؛ این است: «آیا به پسر خودت اجازه می‌دهی این آهنگ‌ها را گوش کند؟» بیتا همسر ساسی در ویدئویی در واکنش به این سؤال کاربران گفته: «بله من اجازه می‌دهم که دایان این نوع موزیک‌ها را گوش کند. آدم باید بتواند ذهنش را باز و درک کند که این آهنگ‌ها فقط جنبه فان دارد و نباید سخت بگیریم. در آهنگ‌های خارجی، بدتر از این‌ها گفته می‌شود. مگر مردم ایران آهنگ‌های خارجی گوش نمی‌دهند؟»همسر ساسی مانکن

این پاسخ، واکنش‌های تند کاربران را درپی داشت و بسیاری در بخش نظرات به این موضوع نقد کردند.

یکی از کاربران در واکنش به صحبت‌های «بیتا» نوشت: «دیگه بچه ساسی، پروفسور سمیعی نمیشه که… یکی میشه مثل خود ساسی.»

حتی برخی‌ها به این مقایسه بیتا که گفته بود: «در آهنگ‌های خارجی بدتر از این‌ها گفته می‌شود، مگر ایرانی‌ها موزیک خارجی گوش نمی‌دهند؟!» اعتراض کرده و گفته‌اند: «کار اشتباه، اشتباه است… اینکه در خارج هم کسانی این کار رو می‌کنن که باعث نمیشه کار اشتباه درست باشد… اگر در خارج هم این کار رو می‌کنن خب اشتباه است… عقل باید درست و غلط رو تعیین بکنه نه خارج… کودک و نوجوان چه تشخیصی داره که بگه این فانه…»

بیتا اشلی همسر دوم ساسی مانکن کیست؟

بیتا اشلی متولد ۱۳۶۱ در آمریکا می‌باشد و پدر و مادرش ایرانی هستند. گفته میشود سایت املاک بیتا اشلی در منطقه بورلی هیلز آمریکا واقع شده است که بیشتر مشتری‌های او بازیگران هالیوود است. بیتا اشلی را به عنوان یکی از سرمایه داران در آمریکا می‌دانند. بیتا اشلی با ساسی ازدواج کرده است، این خواننده متولد ۱۳۶۷ میباشد و با هم اختلاف سنی ۷ ساله دارند اختلاف سنی آن‌ها باعث شده که درباره ازدواج آن‌ها حواشی به وجود بیاید. بدون شک ثروت بیتا یکی از مهمترین دلایل ازدواج ساسی با او بوده است.

همسر ساسی مانکن

عکس از فیگار

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

کپی‌رایت ۲۰۲3, تمامی حقوق متعلق است به نقش فردا است @ طراحی شده در آتلیه نقش فردا